sobota, 28 stycznia 2023

Urodziny totallynailed

Dzisiaj swoje urodziny ma totallynailed! Dorotko, z tej okazji życzę Ci spełniania marzeń, szczególnie tych paznokciowych oraz ogrodniczych, dużo czasu na paznokcie, zdrówka, pieniędzy oraz wszystkiego najlepszego! 
Z okazji Twoich urodzin zmalowałyśmy zdobienia, które były zainspirowane Twoimi pracami. Mamy nadzieję, że Ci się spodobają. Wszystkie znajdziesz pod hasztagiem #tottalybday.






Ten piękny, żółty lakier to Revers Top one nr 59. Nie mogłam sobie odmówić użycia go, pomimo że mamy końcówkę stycznia, więc w sumie bardziej czas na zimowe zdobienia, niż wiosenne. Ale on jest po prostu piękny! Kryje po 2 warstwach i szybko schnie. I ten kolor! Możliwe, że tak bardzo się zachwycam nim, bo nadal żółty lakier do paznokci to raczej sporadyczny widok w drogerii. Jednak według mnie ten kolor sprawdza się przez cały rok i jest warty uwagi!

Oznaczam to jako reklama, bo lakier dostałam w paczce od firmy.




Z kolei nudziak, którego tutaj użyłam to Rimmel Super Gel nr 012 Soul Session. Dobijam niestety do końca jego buteleczki, nad czym ogromnie ubolewam. Będę musiała rozejrzeć się za nowym egzemplarzem (jest na szczęście dostępny w internecie), bo to jeden z moich idealnych nudziaków! 



Mam nadzieję, że spodobało Wam się moje zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

  1. piękne i wesołe <3 mam ogromną słabość do żółtych lakierów, a już dawno nie miałam żółtych paznokci... chyba czas coś zmalować w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Żółty to bardzo fajny, pozytywny kolor, więc mocno polecam :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.