niedziela, 8 stycznia 2023

Urodziny Owidii!

Dzisiaj swoje urodziny ma Owidia! Z tej okazji Karina życzę Ci dużo zdrowia, spełniania marzeń, idealnego ślubu i wesela (i gładkich przygotowań!), paznokciowej weny i wszystkiego najlepszego!
A z okazji Twoich urodzin namalowałyśmy zdobienia, których motywem przewodnim jest kolor czerwony oraz śnieżynki. Mamy nadzieję, że się spodobają, a wszystkie możecie zobaczyć na instagramie pod #urodzinyowidia.






Ten lakier pokazywałam Wam na instastory. To Revers VIP nr 201 - piękny brokat, który zatopiony jest w przezroczystej bazie. Taka klasyka, którą można użyć na wiele sposobów - nałożyć na cały paznokieć pędzelkiem, nałożyć gąbeczką (da wtedy lepsze krycie brokatem), zrobić cieniowanie gąbeczką (ja wybrałam właśnie ten sposób), dodać jako detale do zdobienia i wiele, wiele innych. U mnie możecie zobaczyć go także pod śnieżynkami oraz w formie kropek. Daje to fajny efekt, takiego iskrzenia się!

Lakier dostałam w paczce od firmy Revers - REKLAMA





Do zrobienia śnieżynek użyłam produktów firmy B. loves plates. Tym razem padło na płytkę B. 05 let it snow oraz lakier B. an arctic snow. Nie mogłam użyć ani innej płytki, ani innego lakieru - to jest duet idealny do śnieżnych zdobień!





Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za piękne zdobienie i przepiękny czerwony kolaż <3 bardzo się wzruszyłam i ucieszyłam, gdy zobaczyłam Wasze zdobienia na instagramie, zwłaszcza że byłam chora i strasznie zdołowana w dniu urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, super! bardzo miło mi to słyszeć! dziękuję bardzo :) jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.