wtorek, 24 stycznia 2023

Wyzwanie #malinailove cz. 1

Dzisiaj pierwszy dzień Walentynkowego wyzwania u malinaila, które nazywa się malinailove. Pierwszy temat to usta usta. Długo myślałam, jak go zinterpretować, po czym zdecydowałam się na przeniesienie na paznokcie pocałunku dwójki ludzi. Bo usta usta (poza RKO :D ) kojarzą mi się także z pocałunkiem. Do tego dodałam masę serduszek, żeby było jeszcze bardziej sweetaśnie i walentynkowo. 





Bazą pod to zdobienie był lakier, który bardzo mnie zaskoczył. Kupiłam go niedawno (obstawiam, że w tym miesiącu), pomalowałam paznokcie (pierwszy szok, że tak szybko!), po czym po wyschnięciu stał się chropowaty. Nie pamiętam już kiedy ostatni raz kupiłam piaskowy lakier - obstawiam, że jeszcze w liceum, czyli dobre kilka lat temu! Kto z Was je jeszcze pamięta? Sam lakier to wibo trendy nails numer 6.




Ten piękny wzór całującej się pary pochodzi z płytki Born Pretty Valentine’s Day BP-L005. Obecnie nie widzę jej na stronie, ale znajdziecie ją bardzo łatwo w internecie. Posiada ona masę walentynkowych, miłosnych zdobień. Są tam zarówno serduszka, napisy, pary, jak i Panna Młoda (kiedyś myślałam, że właśnie z tym wzorem na paznokciach wezmę ślub!). Wzory z płytki odbijają się bez większych problemów, więc z czystym sercem ją polecam.



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

  1. masz wspaniałą płytkę paznokci, idealną pod takie "duże" zdobienia :) a ten lakier jest prześliczny, też bym się zdziwiła że to piasek, bo myślałam, że odkąd moda przeminęła, to stały się niedostępne w sprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to najlepszy komentarz jaki usłyszałam! Dziękuję! :) Hah, dobrze, że nie jestem sama :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.