wtorek, 3 stycznia 2023

Urodziny srebremalowane!

Dzisiaj swoje urodziny ma srebremalowane! Asiu, z tej okazji życzę Ci dużo zdrowia, spełniania marzeń, pieniędzy, paznokciowej weny i jeszcze więcej czasu na malowanie tych pięknych zdobień!
Z okazji Twoich urodzin zmalowałyśmy paznokcie pełne pięknych, zimowych widoczków, które tak często goszczą u Ciebie. Mamy nadzieję, że Ci się spodobają. Wszystkie możecie zobaczyć z bliska na instagramie pod hasztagiem: #srebrneurodziny.


Na moich paznokciach możecie zobaczyć dosyć proste zdobienie, które zmalowałam ręcznie, ale z holo tłem, które robi świetną robotę! Jeśli chodzi o samo zdobienie, to postawiłam na coś klasycznego - zimowy las, późny wieczór i padający śnieg. 





Ten piękny holoś to Golden Rose holographic numer 01. Na paznokciach ze zdobieniem widzicie 2 warstwy, a na pozostałych 3, ponieważ przy dwóch jeszcze delikatnie prześwitywały mi końcówki. Sam lakier schnie szybko, no i to jak się mieni jest niesamowite! Szczególnie, że akurat nosiłam go w słoneczne dni - jak możecie się domyślać, chodziłam w niego wgapiona!






Samo zdobienie malowałam farbkami akrylowymi, które kupiłam we flying tigerze. Polecam Wam je z całego serduszka, bo są tanie i zdecydowanie nadają się do paznokci. Ładnie kryją i dobrze się sprawują, nawet do precyzyjnych malunków (chociaż tutaj w sumie większe znaczenie mają pędzelki, których używacie). 





Dajcie znać jak Wam się podobają moje zimowe paznokcie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.