poniedziałek, 23 stycznia 2023

Urodziny Ala4148!

Dzisiaj urodziny ma nasza Ala4148! Jako, że Ala zawsze układa wierszyki urodzinowe, postanowiłam i ja spróbować swoich sił. Dlatego Alu,
Mocnych paznokci, 
Wielu radości, 
Spełniania marzeń, 
Pozytywnych zdarzeń,
Uśmiechu wiele
Życzę Ci wesele!

Z okazji Twoich urodzin zmalowałyśmy holograficzne zdobienia, które możesz znaleźć na instagramie pod hasztagiem #urodzinyala4148.






Jako bazy pod to zdobienie użyłam lakieru Born Pretty Store BP-FH11 Moonlight Shadow (link afiliacyjny). Innych lakierów z tej serii użyłam do pokolorowania naklejki stemplowej na wskazującym palcu. Sam lakier kryje po 2 warstwach (bez czarnej bazy pod spodem, a myślę, że ona mogłaby fajnie podbić jeszcze jego holograficzność, chociaż i solo naprawdę pięknie się mieni!). 

Oznaczam to jako reklama, bo kupiłam go z bonu, który otrzymałam od firmy. Poza tym mam kod afiliacyjny do Born Pretty Store (LakierniaPulinki), który daje Wam 10% zniżki.





Napis oraz balonik pochodzą z płytki MoYou festive collection numer 69. Muszę przyznać, że jak niechętnie podchodziłam do warstwowego stemplowania, tak tutaj wyszło to super i bez większych problemów! A zwykle miałam problem z dobrym wcelowaniem. Co prawda też balonik to prosty wzór i ciężko to zepsuć, ale uważam to za mój osobisty sukces. Z kolei napis stemplowałam podwójnie najpierw czarnym lakierem, a potem złotym, dzięki czemu jest jakby wielowymiarowy. 



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.