środa, 11 stycznia 2023

Fioletowe, magiczne zdobienie

Odchodząc na chwilę od zimowych zdobień przychodzę do Ciebie z czymś trochę bardziej uniwersalnym. Myślę, że to zdobienie pasuje do każdej pory roku, ale jednak najbardziej pasowałoby do jakiejś magicznej imprezy, na której wystąpisz jako księżniczka. Idealnie pasowałaby Roszpunka, która miała fioletową sukienkę! Wiesz, że w dzieciństwie najbardziej lubiłam właśnie księżniczki, które miały długie, blond włosy, dzięki czemu mogłam się z nimi identyfikować? ;)





Użyłam tutaj dwóch lakierów - najpierw Born Pretty Store numer BP116 (link afiliacyjny). Kryje pięknie po dwóch warstwach i ma naprawdę cudowny kolor - to delikatny, pastelowy fiolet! Nada się nie tylko pod zdobienia, ale też solo. Co fajne w tym lakierze to okienko w buteleczce - dzięki temu widzimy kolor lakieru bez odkręcania go (nie jestem tylko pewna jak wpływa to na sam lakier, bo przecież hybrydy nie bez powodu mają nieprzezroczyste buteleczki). 
Przy zakupach w sklepie Born Pretty Store polecam skorzystać z mojego kodu afiliacyjnego LakierniaPulinki, który daje 10% zniżki. 
Na kciuku i serdecznym paznokciu dodałam mieniący się lakier Maga z serii Inna Bajka 4 numer 851 o nazwie Szklany Pantofelek (te nazwy są takie magiczne!). To pastelowo fioletowy lakier ze złotymi drobinkami. Przypomina mi trochę efekt syrenki, tylko bez całego bałaganu, który robi się wokół. 

pierwszy lakier dostałam w paczce od firmy Born Pretty Store, więc jest to REKLAMA 






Z kolei stemple, to mój ukochany motyw mandali. Bardzo je lubię i to nie tylko w wersji pokolorowanej, ale też takiej stonowanej jak tutaj. Ten wzór pochodzi z płytki, którą możesz dostać w Rossmanie - ma nazwę Feige nr 20. Jeśli szukasz stempli i nie chcesz ich zamawiać online (bo np. nie wiesz czy Ci się spodobają) to polecam zerknąć na te w rossmanie!
Wzór odbijałam lakierem Colour Alike o nazwie B. a Lilac Sweater. Mam go już kilka i nadal spisuje się super! Jak widać na paznokciach wzór odbił idealnie. 




Daj znać jak Ci się podoba takie mniej zimowe zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

  1. faktycznie, jak dla Roszpunki :D zanim oddałam włosy na fundację, była moją ulubioną księżniczką, właśnie przez te długie włosy <3 uwielbiam nazwy lakierów Magi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Czyli nie byłam sama :) też je uwielbiam, są takie magiczne

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.