piątek, 31 marca 2023

Wielkanocne paznokcie

Chyba już najwyższy czas na Wielkanocne paznokcie! W końcu za tydzień będzie Wielki Piątek. Jakoś ten marzec minął mi za szybko, ale postaram się to nadrobić, więc pewnie jeszcze ze 2 Wielkanocne zdobienia powstaną. Dzisiaj pora na pierwsze, czyli zajączek w otoczeniu pisanek!






Ten różowy lakier to Revers Solar Gel numer 16. Pokazywałam Wam już go, ale jest po prostu przepiękny! I idealnie sprawdza się w otoczeniu pastelowych kolorków, jak w tym zdobieniu. W dodatku kryje po 2 warstwach i sprawdzi się zarówno do jakiś bardziej szalonych zdobień, jak i tych spokojnych, np. frencha, babyboomera, czy totalnie solo (bo i tak go nosiłam i uważam, że był przepiękny!).

Jest to reklama firmy Revers - lakiery dostałam w paczce od firmy.




Z kolei lakier, który mam na paznokciu palca serdecznego jest baaardzo nieoczywisty. To lakier kinetics o nazwie bubbly cloud. Początkowo myślałam, że to taka brudna biel, trochę szara, trochę biała, trochę kremowa. Po nałożeniu na paznokieć określiłabym go jednak jako rozbieloną miętę/pistację. No ma coś z zielonego i niebieskiego na pewno. Jest taki nieoczywisty, ale jednocześnie piękny!

Jest to reklama drogerii Joka - lakiery dostałam do testów w paczce od firmy (przy czym każdy może zgłosić się do takich testów, więc polecam ich obserwować na instagramie!).




A Wy jesteście przygotowani do Wielkanocy?
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.