wtorek, 4 kwietnia 2023

Różowe, Wielkanocne paznokcie

Obiecałam Wam jeszcze dwa Wielkanocne zdobienia, więc oto jedno z nich. Według mnie jest totalnie słodkie i energetyczne. No nie ukrywam, że jestem z niego bardzo zadowolona - szczególnie z króliczka/zajączka na serdecznym paznokciu. I mam nadzieję, że Wam też się spodoba!






Lakier bazowy, który tu widzicie to Revers solar gel nr 30. Nie mogę się przyczepić do niego, cała ta seria (a przynajmniej kolory, które testowałam) są bardzo dobre. Przyznam się Wam, że to zdobienie robiłam dosyć na szybko i sięgnęłam po ten lakier, bo wiedziałam, że szybko wyschnie i nie będę traciła czasu na długie czekanie. Kolor też ma piękny - to taki brudny róż (na niektórych zdjęciach wyszedł ciut zbyt intensywnie). I jak widać sprawdza się nie tylko do Walentynkowych zdobień (do takich go początkowo wybrałam) czy letnich, ale także Wielkanocnych!

Jest to reklama firmy Revers - lakiery dostałam w paczce od firmy.






Skupmy się na chwilę na tle króliczka, kwiatów i kurczaczka. Chwilę zastanawiałam się, jak je zrobić, wiedziałam tylko, że chcę uzyskać efekt przepiórczego jajka. Najpierw sięgnęłam po brokatowy lakier, jednak miał on zbyt dużo drobinek (czy jestem pierwszą lakieromaniaczką, która na to narzeka? Być może 😅). Przyszła do mnie płytka z Kadsa z serii nature nr 017. I wcale nie jest to Wielkanocna płytka, bo ten wzór to... liście drzew 😅 Myślę jednak, że idealnie sprawdziły się do efektu przepiórczego jajka! 




A jak Wasze paznokcie? Gotowe na Wielkanoc?
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.