niedziela, 23 kwietnia 2023

Czarne, urodzinowe paznokcie dla piontkowaa

Dzisiaj swoje urodziny ma piontkowaa! Marta, z tej okazji życzę Ci dużo zdrowia, paznokciowej weny, wielu książek, zdrówka, ciągłego spełniania marzeń, idealnie matowych paznokci i wszystkiego najlepszego! 
A specjalnie dla Marty zmalowałyśmy czarne zdobienia, które znajdziecie na instagramie pod hasztagiem #piontkoweurodziny






Nie wiem, czy mi uwierzycie, że bazą pod ten lakier jest holoś od Born Pretty Store BP-FH16 Four seasons (link afiliacyjny). Tak, popełniłam tę zbrodnię i zmatowiłam holo lakier! Ale musicie przyznać, że do takiego galaxy zdobienia, jakie tutaj zrobiłam pasuje idealnie! Poza tym to holo jest tak mocne, że nawet po zmatowieniu jest widoczne. Jeśli chodzi o sam lakier, to kryje po 2 warstwach i wysycha bardzo szybko. Jedynie co, to na pewno trzeba używać do niego jakiegoś topu, bo sam w sobie nie jest trwały, szybko starły mi się końcówki. 

Reklama - mam współpracę z firmą Born Pretty Store. Ten lakier kupiłam używając kuponu, który dostałam od firmy. 





Z kolei te piękne wzory pochodzą z płytki B. loves plates B.13 cosmic space. To płytka, która dopiero niedawno do mnie trafiła, ale jestem nią zachwycona! Ma tak piękne wzory i sprawia, że galaxy staje się łatwiejsze (nie ukrywajmy, stemplowe galaxy jest dużo łatwiejsze niż to robione ręcznie!). Poza tym posiada wzory, które można stemplować też warstwowo (lub solo jak u mnie), dzięki czemu nasze paznokcie mogą być totalnie szalone!



Mam nadzieję, że moje czarne paznokcie Wam się spodobają!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.