niedziela, 30 kwietnia 2023

Sportowe paznokcie na urodziny Yasinisi82!

Dzisiaj swoje urodziny ma nasza Marta yasinisi82! Z tej okazji życzę Ci Marto dużo zdrówka, czasu na sport, spełniania marzeń, dużo paznokciowego czasu i weny i wszystkiego najlepszego! Żyj nam sto lat!
A z okazji Twoich urodzin zmalowałyśmy zdobienia, których motywem przewodnim był sport. Wszystkie prace możecie zobaczyć na kolażu oraz na instagramie pod hasztagiem #urodzinyyasinisi82. Nie powiem, temat był wyzwaniem, jednak udało się! U mnie możecie zobaczyć trzy postacie, które uprawiają trzy różne dyscypliny - jeden gra w piłkę nożną, drugi w kosza, a trzeci jeździ na deskorolce. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!






Bazą do tego zdobienia jest lakier Kinetics Cashmere. Już Wam go pokazywałam i podtrzymuję to, co tam napisałam! To piękny nudziak, ale ma takie drobinki, które sprawiają, że nie jest nudny. Kryje po 2 warstwach i szybko schnie. No mistrzunio, jeśli chcecie nudziaka, ale takiego z głębią. 




Płytkę, którą tutaj użyłam zamówiłam specjalnie na te urodziny! Jest to płytka firmy Kads fashion nr 052. Posiada masę sportowych wzorów - zarówno piłki, jak i koszulki, wyniki, czy inne sportowe symbole oraz postacie uprawiające sport. W dodatku odbijają się one idealnie, więc nie mam się do czego przyczepić!




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.