wtorek, 12 czerwca 2018

Fioletowe serce z roślin

Tak jak Wam pisałam przy okazji robienia swatchy kolekcji NCLA She's a doll zdecydowałam się każdy kolor ozdobić. O ile w przypadku różu na paznokciach działo się dużo, o tyle mojego ukochanego fioletu nie chciałam zbytnio zakryć. Zdecydowałam się więc na delikatne zdobienie w kolorze jasnego, pastelowego fioletu, które idealnie nada się na romantyczny, miłosny dzień, szczególnie dla tych z Was, które nie chcą mieć różu, czerwieni i miliona serduszek na paznokciach. Wzór ten to serce, ale jest tak ogromne, że podzieliłam je na dwa paznokcie. Nie wiem, jak ogromną trzeba by było mieć płytkę, żeby zmieścić ten wzór i żeby to jakoś ładnie wyglądało, jednak idealnie nadaje się do podzielenia i zrobienia go na dwóch paznokciach. Przy okazji możecie zobaczyć jak pięknie ten fiolet wygląda po pokryciu go topem.











Bazą jest już znany Wam lakier NCLA Let's go party
Stemple wykonałam lakierem Colour Alike B. a lavender. Wzór pochodzi z płytki Born Pretty Store oznaczonej jako Valentine's Day BP-L004, odbijałam go przezroczystym stemplem.  
Skórki zabezpieczyłam lateksem z Born Pretty Store
Całość pokryłam topem NCLA Gelous?.

Przypominam o kodzie PAPK31, który da Wam 10% zniżki na nieprzecenione artykuły w Born Pretty Store.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie takie roślinno-serduszkowe motywy?
Pulinka

16 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie w cudnej kolorystyce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Ja nie umiem stemplować :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ten lakier bardzo im się udał <3

      Usuń
  4. wygląda niesamowicie, jednak w moim guście czerwony kolor byłby lepszy!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od preferencji - ja z kolei nie lubię u siebie czerwonych paznokci ;)

      Usuń
  5. Wyszło naprawdę pięknie, bardzo lubię fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.