piątek, 14 września 2018

Cynamon z nutą niebieskości

Chyba każda lakieromaniaczka lubi holo stemple. Problem z nimi jest jednak taki, że zazwyczaj słabo kryją. Wydaje mi się, że problemem jest napakowanie lakieru pigmentem kolorowym i holograficznym jednocześnie tak, żeby konsystencja była odpowiednia i lakier krył wręcz genialnie. Mimo wszystko takie lakiery fajnie sprawdzają się w celu urozmaicenia paznokci, szczególnie na ciemnych bazach. Ostatnio pokazywałam Wam ten lakier na białej i czarnej bazie, tym razem nałożyłam go na brązowy, nieco perłowy, cynamonowy lakier. 




Jak widzicie wzór kwiatków nie był jakoś bardzo widoczny, rzucający się w oczy, ale gdy już ktoś spojrzał na paznokcie był zaintrygowany, ponieważ holo mieniło się na wiele kolorów. Myślę, że był to fajny dodatek do tego lakieru bazowego. 





Wzór pochodzi z jednej z moich pierwszych płytek MoYou flower power nr 04. Wzory są naprawdę piękne i wyjątkowe, ale kupiłam ją na wyprzedaży i niestety obecnie nie jest już dostępna.
Lakierem bazowym jest AA wings nr 21 Sparkly Cinnamon. Jego nazwa idealnie odwzorowuje jego kolor - jest idealnie cynamonowy i ma drobinki. Kryje po 2-3 warstwach. 


Przypominam o kodzie PAPK31, który daje Wam 10% zniżki na zakupy w sklepie Born Pretty Store


Bazą jest już wspomniany lakier AA wings nr 21 Sparkly Cinnamon. Wzory pochodzą z płytki MoYou flower power nr 04, stemplowałam lakierem Born Pretty Store BP-FHS04 Dazzling Galaxy. Skórki zabezpieczyłam lateksem z Born Pretty Store. Całość pokryłam topem Glisten&Glow.

Lubicie takie mieniące się paznokcie, czy może wolicie jednak jak są bardziej stonowane?
Pulinka

12 komentarzy:

  1. Pięknie się mieni. Choć ja wolę holo stemple właśnie na ciemniejszych bazach - wtedy bardziej pokazują swoje piękno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pokazywałam go na czarnym, wtedy to była petarda <3

      Usuń
  2. Ciekawie wygląda ten mani :) Początkowo myślałam, że tam są odbite śnieżynki, ale potem doczytałam, że to kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zimy jeszcze trochę, to Ania (B.) za nią szaleje, a nie ja :D

      Usuń
  3. Piękna stylizacja, ale ja ciągle czekam na szaleństwo tego holosia na całych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mieniące się paznokcie <3 Te na żywo musiały wyglądać cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.