środa, 15 lipca 2015

Dwa lata! :)

Wczoraj minęły dwa lata od opublikowania pierwszego wpisu na tym blogu. Jak myślę o swoim życiu to wiele się w nim zmieniło od tego czasu, blog też przeszedł sporą metamorfozę (a planuję jeszcze większą, ale o tym w niedalekiej przyszłości). Początkowo publikowałam posty kilka razy w miesiącu, teraz staram się kilka razy w tygodniu (ostatnio byłam na wyjeździe i dlatego ich nie było). W ogóle mój pierwszy paznokciowy post ukazał się na tym blogu na pingerze. Różnica w zdjęciach i jakości malowania paznokci jest wyraźna: 


Oczywiście na górze jest wersja pierwsza, na dole druga. Dokładny opis możecie zobaczyć tutaj.

Po dwóch latach mam 69, najlepszych na świecie obserwatorów, ogromną (jak dla mnie) liczbę komentarzy i wyświetleń. Jesteście wielkim wsparciem dla mnie, odskocznią od codziennego życia, którą wielbię. Wiem, że cokolwiek się nie stanie w moim prywatnym życiu to Wy będziecie. Z doświadczenia wiem, że niewiele jest rzeczy lepszych, niż pasja, którą można dzielić się ze światem, innymi ludźmi, a ja swoją (przez przypadek) znalazłam.

Już jakiś czas temu założyłam fanpage'a na facebook'u i instagrama. To tam możecie na bieżąco dowiadywać się o tym, co dzieje się na blogu, co będzie się działo, a na instagramie dodatkowo o tym, co dzieje się w moim prywatnym życiu. 

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają tego bloga, komentują. Ogromnie dziękuję moim przyjaciołom, a w szczególności przyjaciółce. To dzięki Niej tu piszę, kilka razy myślałam, żeby skasować bloga i wtedy Ona dawała mi pozytywnego kopa w tyłek, i to Ona zawsze mnie wspiera. M., dziękuję! Nieoceniona jest również D., która także prowadzi swojego bloga (przy okazji możecie Ją zmotywować do pisania!).

Jutro przyjdę do Was z normalnym postem, niedługo z konkursem, a tymczasem, po raz kolejny, DZIĘKUJĘ! :)

Pulinka

PS. Oczywiście pisanie bloga to nie tylko zalety, ale o wadach chyba nie warto pisać ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję dwóch latek i życzę jeszcze większej liczby obserwatorów i komentatorów, No a przede wszystkim pomysłów na super zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację. Życzę kolejnych obserwatorów, wyświetleń i komentarzy!
    Pomysłów na zdobienia nie życzę, bo tego Ci nie braknie pewnie nigdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ogromnie cieszę się czytając te słowa :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.