piątek, 14 grudnia 2018

Bałwanek ze śnieżynkami

Chciałam publikować tematy z wyzwania Gosi o czasie, zgodnie z przewidzianym przez nią harmonogramem. No cóż, czasami to, co chcemy robić to jedno, a to na co nam pozwala życie to drugie ;) W każdym razie przychodzę do Was z trzecim tematem wyzwania, czyli bałwankiem. Zdecydowałam się połączyć go z holo, lakierem piaskowym i śnieżynkami, które pojawiły się już w poprzednim temacie, kilka dni temu. Wtedy pokazywałam Wam je w wersji różowej i szarej, teraz postawiłam na bardziej tradycyjny, naturalny kolor.





Jako lakieru bazowego na czterech paznokciach użyłam niebieskiego lakieru piaskowego Bell special effect nr 09. Był dostępny w Biedronce jako limitka, teraz raczej go już nie znajdziecie. Oprócz tego, że jest to piasek wyróżnia się też tym, że ma w sobie srebrne paski i mnóstwo drobinek. Myślę, że będzie fajnie wyglądał pokryty jakimś "żelowym" topem. Kryje po dwóch warstwach.
Na pozostałym paznokciu widzicie lakier Orly mirrorball. Kryje po 3 warstwach i mega się mieni. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć w słońcu (powodem tego może być jego brak w ostatnich dniach :P ), w niektórych sztucznych oświetleniach mega się mienił.



Bałwanka wykonałam metodą reverse stamping. Najpierw odbiłam wzór lakierem Colour Alike B. a Twilight, a potem na stemplu pomalowałam go lakierami. Najpierw nałożyłam lakier Pierre Rene nr 299 pink flakes, a potem B. loves plates 02 B. an arctic snow oraz Colour Alike B. a Rudolph. Później pokryłam to topem Glisten&Glow i przeniosłam na paznokcie. 
Jeśli chodzi o same wzorki, to bałwanek pochodzi z płytki B. loves plates B.10 - Merry Christmas, a śnieżynki z płytki tej samej firmy B.05 - let it snow.



Użyte produkty:

  • Bell special effect nr 09
  • Orly mirrorball
  • Colour Alike B. a Twilight
  • Pierre Rene nr 299 pink flakes
  • B. loves plates 02 B. an arctic snow 
  • Colour Alike B. a Rudolph
  • Colour Alike B. a silver king
  • top Glisten&Glow 
  • B. loves plates B.10 - Merry Christmas
  • B. loves plates B.05 - let it snow.
Robiłyście już bałwanki na paznokciach? Nosicie teraz zimowe/świąteczne zdobienia?
Pulinka

7 komentarzy:

  1. Ładny ten śnieżek na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wyrabiam się z postami w terminie, ale jestem z siebie dumna, że jak na razie zrobiłam wszystkie zdobienia :D śliczny ten lakier z Bell, no a Mirrorball to klasa sama w sobie, idealnie pasuje do śnieżnych zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.