niedziela, 30 grudnia 2018

Propozycja paznokci na Sylwester

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać propozycję na Sylwestrowe paznokcie. Miały być dwie, bo chciałam Wam pokazać także moją prawą dłoń, na której ostatnio robię sobie hybrydy, ale na zdjęciach widać za dużo szczegółów i stwierdziłam, że muszę jeszcze poćwiczyć nad ich kształtem i układem rąk zanim Wam je pokażę. Wtedy na moim blogu czasami zaczną pojawiać się także lakiery hybrydowe, ale myślę, że nadal przeważać będą te zwykłe. Póki co zostaję jednak w 100% przy pokazywaniu Wam zdobień wykonanych przy użyciu zwykłych lakierów tak jak to - miasto o północy, w którym zorganizowany został pokaz fajerwerków. 







Bazą zdobienia jest znowu wycofany lakier Golden Rose Paris magic color nr 314. Ta seria miała mega fajne, wielokolorowe lakiery, ale niestety firma zrezygnowała z ich produkcji. Szkoda! Do pełnego krycia potrzebowałam 2 warstw. 
Fajerwerki namalowałam tradycyjnie moim ulubionym złotem - Astor quick&shine 502 hot chocolate season.



Za mat na paznokciach odpowiada top matowy z Pierre Rene. Użyłam go po raz pierwszy, więc nie mogę jeszcze za dużo o nim powiedzieć, ale pierwsze wrażenie zrobił dobre :) 



Użyte produkty:
  • Golden Rose Paris Magic Color nr 314
  • Astor quick&shine 502 hot chocolate season
  • wet and wild E7351 Power Outage
  • wibo nail care nr 1 (recenzja całej serii)
  • Glisten&glow top coat
  • Pierre Rene matt top coat

Dajcie znać, czy podoba Wam się takie miasto!

Chciałabym Wam także życzyć szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia, spełnienia marzeńser i wszystkiego lakierowego 
Pulinka

9 komentarzy:

  1. Ja się cały czas zbierałam do kupna topu matowego z Pierre Rene, a ostatnio poszłam do Natury i zniknęła ich lakierowa szafa -_-
    Pamiętam tę serię Golden Rose. Mam jeden lakier z tej serii, chociaż już pewnie ledwo zipie :P
    Paznokcie bardzo mi się podobają! Również życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, PR się wycofali, ja właśnie kupiłam ten top na wyprzedaży ;)
      Jestem ciekawa, czy dałabyś radę pomalować nim paznokcie :P <3

      Usuń
  2. Fajnie, ten Golden Rose wygląda pięknie. Również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo kolorystyka tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo połączenie tego niebieskiego z czarnym w macie bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam to zdobienie, jest piękne! ten astor to jedno z moich ulubionych złotek, bardzo lubię ten chłodny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też za to go uwielbiam, jest takie inne :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.