poniedziałek, 9 listopada 2020

Urodziny Agnieszki Visennanails

W środę swoje urodziny miała visennanails 🎉 Agnieszko, z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrówka, spełnienia marzeń, paznokciowej weny i wszystkiego najlepszego ❤️
A z tej okazji zmalowałyśmy paznokcie w kolorze nude z marmurkiem - mam nadzieję, że Agnieszce się spodoba! Wszystkie prace znajdziecie tutaj #urodzinyvisennanails ❤️





W przypadku moich paznokci lakierem bazowym był Rimmel super gel numer 012 soul session. Bardzo go lubię i używam na zmianę z Rimmel super gel nr 013 bare hug do nudziakowych zdobień, bo mają tylko odrobinę inne kolory - ten który mam na paznokciach jest cieplejszy niż 013 bare hug. 



Przy tym zdobieniu byłam cwana i użyłam stempli - wzór pochodził z płytki Born Pretty Store L079, natomiast odbijałam go lakierami B. loves plates B. an arctic snow (biel), B. a pure gold (złoto) oraz B. a hot chocolate (brąz). 




Dajcie znać jak podoba Wam się moja wersja marmurka!

Miłego!
Pulinka

4 komentarze:

  1. Your manicure is gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz tego, że jest piękny,
    Twój manicure wygląda olśniewająco. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.