czwartek, 29 października 2020

Urodziny Weroniki! Malinaila

Wyjątkowo wrzucam Wam posty dzień po dniu - dzisiaj swoje urodziny ma Weronika, którą w social mediach możecie znać jako Malinaila - zostawiam Wam link do jej bloga i instagrama, jeśli jeszcze jej nie znacie. Weronice życzę spełnienia marzeń, więcej czasu na paznokcie, dużo zdrówka (szczególnie teraz!), zadowolenia z pracy zawodowej, żeby w przyszłym roku już nie było obostrzeń na wesela i wszystkiego najlepszego 🎊💗


A powyższy kolaż, który zmalowałyśmy z tej okazji kręci się wokół malin - powodu chyba tłumaczyć nie muszę? 😊 Wszystkie piękne prace dziewczyn znajdziecie na instagramie pod #urodzinyMalinaila




Pomysłów na to zdobienie miałam kilka - nawet w trakcie malowania zmieniałam zdanie. Najpierw miałam zrobić maliny zgodnie z tutorialem Weroniki, ale zrezygnowałam w trakcie. Dlatego po prostu porobiłam smugi na malinach jaśniejszym odcieniem i palcem :D W każdym razie w pierwotnym planie miałam do malin użyć lakieru Eveline 7 days gel laque festive numer 01, dlatego wylądował on na moich dwóch paznokciach. W sumie trochę żałuję, że tego nie zrobiłam, może za rok! :D 



Bazą pod to zdobienie był już dobrze Wam znany lakier Life numer 304. Piękny, brudny róż, który kocham!






Dajcie znać jak Wam się podoba to owocowe zdobienie! Widać, że to maliny?

Miłego!
Pulinka

6 komentarzy:

  1. Such a wonderful manicure :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zapłon :D Tyle się zbierałam na Twojego bloga, że wstyd...
    Dziękuję bardzo <3 Palcem? :D To mnie zaskoczyłaś, ale wygląda to fajnie. Podobają mi się Twoje maliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, rozumiem :) Tak, palcem, czasami tak lepiej niż pędzelkami itp. :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.