środa, 28 października 2020

Halloweenowe duszki ukryte we frenchu

Zapraszam na ostatnie Halloweenowe zdobienie - to na pewno spodoba się tym, którzy są fanami minimalizmu i frencha. Chociaż klasyczny french to nie jest, to myślę, że wielu z Was może się spodobać. W tej formie zdobienia ukryłam bowiem duszki - na niektórych paznokciach są tylko pojedyncze, ale np. na serdecznym ukryło się ich więcej! :)




Do tego zdobienia jako lakieru bazowego użyłam nudziaka Rimmel super gel nr 012 soul session. Mój mężczyzna stwierdził, że lepiej wyglądałby róż, bardziej naturalnie, ale jestem ciekawa Waszych opinii w tym temacie. French powinien być z różem czy nudziakiem?




Duszki malowałam farbkami akrylowymi, a całość pokryłam top coatem Sally Hansen miracle gel top coat. Przewija się tu co jakiś czas, bo po prostu bardzo go lubię :)


Jestem ciekawa co sądzicie o tym zdobieniu? Malujecie Halloweenowe zdobienia?

Miłego!
Pulinka

5 komentarzy:

  1. This is amazing and I like the idea of hidden ghost! Super :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nude jest pięknie! Bardzo mi się podoba to zdobienie, genialne są te duszki, super wyglądają na samych końcach. Jest tak delikatnie, ale wciąż w temacie Halloween!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.