piątek, 9 października 2020

Listki z okazji urodzin paznokciewkolorzemarzen

W środę swoje urodziny miała Asia, @paznokciewkolorzemarzen (notabene Asia ostatnio też wróciła do pisania bloga, gorąco Was na niego zapraszam!) 🎉 Asiu, życzę Ci dużo zdrowia, żeby dzieci były grzeczne, spełnienia marzeń, spokoju, paznokciowych pomysłów i wszystkiego najlepszego ❤️

Wszystkie prace z tematem liści, które zmalowałyśmy z dziewczynami z tej okazji znajdziecie na instagramie pod #urodzinypaznokciewkolorzemarzen 😍



Swoje paznokcie zrobiłam jak najbardziej w temacie, ale w bardzo jesiennym wydaniu. Nie ma co ukrywać, że jesień jest już na dobre z nami, więc czas na wykonywanie totalnie jesiennych zdobień!



Samo zdobienie było dosyć łatwe w wykonaniu - na gąbkę naniosłam trzy lakiery: żółty Cosmeticszone numer cp11 lemon orchard, musztardowy Maga numer 15Z Słony karmel oraz pomarańczowoczerwony Masura numer 904-203 Artemida's Heart. Następnie odbijałam gąbkę na paznokciu i powtarzałam procedurę aż do osiągnięcia efektu, który mnie zadowolił. Tutaj warto użyć gumy peel off na skórki, żeby nie musieć ich potem czyścić 😊





Na tak przygotowanej bazie odbiłam wzór z płytki B. loves plates numer B.04 leaves of happiness. Jest to idealna płytka na jesień oraz wiosnę! Do odbicia wzoru na paznokcie użyłam lakieru tej samej firmy numer 08 B. a Gingerbread Man (jest to lakier świąteczny, ale idealnie pasuje także na jesień!) oraz przezroczystego stempla.




Jak Wam się podobają takie paznokcie? Robicie czasami takie nieregularne tło pod zdobienie?

Miłego!
Pulinka

3 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.