sobota, 3 października 2020

Podróżnicze paznokcie z okazji urodzin Ani B for Beautiful Nails

Niedawno swoje urodziny miała nasza Ania, którą możecie znać jako B for Beautiful Nails oraz właścicielkę firmy B. loves plates. Ania jest najbardziej neonową, pozytywną, kochającą podróże, tęczę i jednorożce kobietą na ziemi. Aniu, wszystkiego najlepszego, zdrówka, spełnienia marzeń, dużo podróży (żeby nie odwoływali Wam już żadnych lotów 🤞🏻✈️), szczęścia i wszystkiego najlepszego ❤️

Z okazji urodzin z dziewczynami zmalowałyśmy podróżnicze paznokcie (nie wiem czy wiecie, że Ania razem ze swoim mężem Jasiem prowadzą podróżniczy Instagram @tuptusietravel). Wszystkie prace znajdziecie na instagramie pod #urodzinybforbeautifulnails ❤️


U mnie wylądował lecący samolot w chmurach oraz jednorożec - żeby samoloty w końcu latały. A jeśli nie to żeby Ania oraz Jasio dotarli do wymarzonego miejsca jednorożcem ;)

Ten piękny błękit (na którym zrobiłam białe ciapki, które miały imitować chmury) to znany już Wam być może (o ile obserwujecie mnie na instagramie) lakier mylaq numer M533 My cold Oslo. Odkryłam te lakiery klasyczne przez przypadek i okazały się strzałem w 10, jeszcze na żadnym się nie zawiodłam.



W przypadku jednorożca główne skrzypce grają dwa produkty - lakier holo Orly numer 20827 Mirrorball (na zdjęciach widzicie tylko część jego możliwości, na żywo mieni się nieziemsko!) oraz płytka Moyou origami numer 06.




Jestem ciekawa jak podobają Wam się te paznokcie? I co powiecie o takiej krótszej wersji postów, gdzie nie wymieniam wszystkich użytych produktów?

Miłego!
Pulinka

3 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.