niedziela, 25 października 2020

Nietoperze malowane na żywo!

Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że ostatnio razem z Weroniką (którą możecie znać z jej bloga i instagrama) zrobiłyśmy malowanie na żywo nietoperzy. Całość jest zapisana na Weroniki instagramie, także możecie podejrzeć jak je malowałyśmy i przy okazji posłuchać naszego gadania, a także polecam zostać na dłużej u Weroniki, bo maluje piękne rzeczy!


Dodatkowo te paznokcie idealnie pasują nie tylko do Halloween, ale też do glamnailschallenge, bo temat na dzisiaj to nietoperze! 
 



Chciałam zrobić podobne tło do Weroniki, ale nie za bardzo mi wyszło - lakier, który wybrałam, czyli miss sporty numer 025 okazał się jednak zbyt mało różowy. Ale myślę, że mimo wszystko wygląda fajnie! I przyjemnie się nim malowało :) 




A żeby zrobić złote drobinki (uwierzycie, że nie mam takiego lakieru, jak ma Weronika, pomimo kilku szuflad pełnych buteleczek? :D ) nałożyłam na lakier bazowy mollon numer 90 (albo 06). To przezroczysty lakier ze złotym brokatem, który pięknie się mieni! Chociaż pod niektórymi kątami wygląda, jakbym miała zbąblowany lakier. 



Dajcie znać co Wy myślicie o tym zdobieniu i czy Wam się podoba!

Miłego!
Pulinka

9 komentarzy:

  1. byłam, wysłuchałam i malowałam razem z Wami! do końca myślałam, że też będą to nietoperze, ale jednak w połowie zmieniłam koncepcję i wyszła dynia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy bardzo wdzięczne za oglądanie! A dynię widziałam, wyszła pięknie :)

      Usuń
  2. Piękny lakier do paznokci.
    wygląda artystycznie i uroczo
    miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje faktycznie wyszły bardziej nude, ale też pięknie ;) I dziękuję za wspólne malowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję, to była fajna zabawa! :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.