poniedziałek, 28 czerwca 2021

Ślub mojego brata!

Rzadko się zdarza, że mam obie dłonie pomalowane tak samo. Niedawno była taka okazja - mój brat się żenił! Trzeba więc było zrobić paznokcie, które pasowały do mojej sukienki, która była różowa z bordowym paskiem, do tego miałam też bordowe szpilki. Dlatego i paznokcie były w takich kolorach. Wiem, że się różnią, nie dobrałam idealnie takich samych kolorów, a w dodatku paznokcie na mojej prawej dłoni są krótsze i mają inny kształt, ale mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się spodoba!





Na mojej lewej dłoni wylądował klasyczny lakier Cosmeticszone c326 Sleeping bunny. Bardzo lubię ten lakier. Z kolei na lewej wylądował constance carroll numer 319G. Jest chłodniejszy niż ten na lewej dłoni, a w dodatku ma delikatne drobinki. Jednak nadal bardzo mi się podoba :) 





Z kolei bordowy lakier z drobinkami na lewej dłoni to Eveline 7 days gel laque numer 01. Fajnie kryje i ma ekstra drobinki! Jako brata bliźniaka wybrałam lakier hybrydowy od wibo o nazwie ruby. Oba są według mnie cudne!




Często nosicie takie same zdobienia na obu dłoniach? 
Pulinka

8 komentarzy:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.