środa, 4 sierpnia 2021

Totalnie letnie zdobienie

Czas najwyższy chyba na letnie zdobienia, w końcu już jest sierpień! Przez pisanie magisterki, zaręczyny itd. oraz twórczą niemoc umknął mi mój ukochany okres wiosny, czyli kwiatowe zdobienia, ale letnich zdobień już na pewno nie odpuszczę! Dzisiejsze zdobienie, które chcę Wam pokazać jest totalnie morskie. Postawiłam na kilka odcieni niebieskiego, a na trzech paznokciach odbiłam wzór papierowej łódki oraz koła ratunkowego. Myślę, że to jedno z najbardziej morskich zdobień, jakie widzicie i jakie da się zmalować 😃





Kremowy błękit, który widzicie tutaj na moich paznokciach to lakier cosmetics zone c332 borneo blue. Pięknie kryje i szybko wysycha. Z kolei niebieski lakier z drobinkami to Maga inna bajka 816 Dżin z lampy. Wygląda jak istna, czysta woda w oceanie! Dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia. 





Te piękne wzory zostały w 100% wykonane dzięki firmie B. loves plates. Wzór pochodzi z płytki BLP B. mini ahoy, captain! Ma mnóstwo pięknych wzorów, które kręcą się wokół morskich motywów. Wszystkie wzory odbijałam lakierem tej samej firmy numer 28 o nazwie B. a holy night. Co prawda nazwa i seria zimowa, ale na lato sprawdza się idealnie!


Jak Wam się podoba to letnie, morskie zdobienie?
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.