piątek, 13 sierpnia 2021

Kolejne morskie

Jakoś w te wakacje mam fazę na niebieskie paznokcie, musicie mi to wybaczyć. Mam nadzieję, że mimo wszystko Wam się podoba! Następne zdobienie już raczej będzie w innych kolorach, bo na paznokciach mam aktualnie pomarańczowy i żółty lakier do paznokci! Wracając jednak do dzisiejszego zdobienia, tym razem postawiłam na coś bardzo prostego. Naciapałam różne lakiery do paznokci na matę, odbiłam na stemplu i przeniosłam na paznokieć. Wyszło mi istne morze/ocean! Tę technikę można wykorzystać do zrobienia np. widoku na morze, z rybami, ptakami, jakąś latarnią morską itp. :)




Oczywiście do mojego niebieskiego zdobienia musiałam użyć lakieru Maga&snaily numer 9. To przepiękny holoś, który wygląda genialnie w słońcu! Bardzo żałuję, że już nie jest dostępny, bo naprawdę bardzo go lubię :(
Użyłam też dwóch lakierów cosmetics zone. Biel, którą widzicie na zdjęciu ma numer c003 i nazywa się Intense White. Użyłam jej do stworzenia "wody", ale solo też już nie raz miałam go na paznokciach. Drugi lakier tej firmy ma numer cp1 i nazwę Malaga. Użyłam go jako bazę pod to zdobienie. To piękny nudziak, który na pewno jeszcze nie raz u mnie zagości!





Oczywiście nie mogłabym zrobić tego zdobienia bez gumy do skórek od B. loves plates Yummy Gummy. Świetnie sprawdza się do zabezpieczania skórek! Użyłam także stempla oraz lakieru do stempli tej marki (numer 42, B. a Rainy Mood), ale nie jako lakieru do stempli, tylko do stworzenia "morza". 
Całość pokryłam moim ukochanym topem Rimmel Super Gel top coat. 




Dajcie znać jak Wam się podoba takie morskie zdobienie?
Pulinka

2 komentarze:

  1. I never get bored of blue so don't worry :-D

    This looks super and love it :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.