wtorek, 21 września 2021

Ostatnie letnie

Cześć Misiaczki! 
Ten post miał ujrzeć światło dzienne już dawno temu, ale chyba wzięłam trochę za dużo na swoje barki. Dzisiaj jednak jest taki szczególny dzień, kiedy to z moich barków zeszła jedna rzecz - obroniłam swoją magisterkę! Powiem Wam, że bardzo mi to ciążyło, więc liczę na to, że skoro to już za mną to będę już miała głowę do paznokci :) 
[Już widzę, że jakby paznokciowo się odblokowałam, więc jest sukces!]



Wracając jednak do paznokci - myślę, że pasują one do obecnej pory. Po pierwsze rozjaśniają aurę i poprawiają humor (bardzo spodobało mi się podejście nomadmum81, że używanie kolorów działa na nas pozytywnie), więc nigdy nie jest zła pora na neony, a po drugie nie mogłam odmówić sobie pokazania Wam takich kolorów w dniu obrony! :) 



Ten lakier pokazywałam Wam już na story. Kupiłam go w Biedronce, obecnie już pewnie nie jest dostępny, ale sprawdziłam, że w internecie da się go kupić. Mowa o Eveline 7 Days Gel laque nr 69. Pięknie kryje po 2-3 warstwach bez białej bazy. Myślę, że jak na neon to bardzo dobrze, bo jak wiemy są też takie, które są żelkami i końcówki widać nawet po 4 czy 5 warstwach. Dodatkowo szybko schnie. 




Nie mogłam odmówić sobie wzoru monster na paznokciach! Te akurat pochodzą z płytki MoYou tropical collection numer 10. Odbijałam lakierem B. loves plates numer 09 B. a christmas tree, a skórki zabezpieczyłam gumą z tej samej firmy. Wszystkie te produkty mogę śmiało polecić! Z żadną z tych dwóch marek nie miałam nigdy problemów jeśli chodzi o jakość, a dodatkowo BLP jest Polską marką :)





Dajcie znać jak podoba Wam się taki neonek! 
Paulinka

4 komentarze:

  1. Well done, you will be glad :-D

    This looks amazing and perfect. I love a bright and bold manicure :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz gratuluję! dobrze wiem jaki to stres - przeżywałam to w lipcu... na szczęście to już za nami, teraz można się skupić na innych rzeczach, jak paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dokładnie tak, teraz czas na inne rzeczy :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.