środa, 29 września 2021

Urodziny Ani B. for beautiful nails

Dzisiaj swoje urodziny ma najbardziej kolorowa osoba w paznokciowym świecie! Mowa o Ani B. for beautiful nails. Aniu, z okazji urodzin życzę Ci przede wszystkim dużo zdrowia, spełnienia marzeń, samych dobrych i pogodnych dni, dużo weny, czasu i chęci na paznokcie i wszystkiego najlepszego! Spędź ten dzień jak najlepiej!


Z okazji urodzin Ani razem z dziewczynami zmalowałyśmy zdobienia, których motywem przewodnim miała być tęcza i jednorożce. Wszystkie nasze piękne prace znajdziecie na instagramie pod hasztagiem #urodzinybforbeautifulnails. Notabene uwielbiam te nasze kolorowe kolaże! U mnie wylądował jednorożec na fioletowym tle (nie wiem jak Wam, ale mi fiolet bardzo mocno kojarzy się z jednorożcami) oraz cieniowana tęcza. 






Ten piękny fiolet to Blush lacquers moonlit. To przepiękny lakier, który ma w sobie milion drobinek w kolorze fioletu, złota, niebieskiego, czerwonego, zielonego... Istna tęcza! U mnie możecie zobaczyć dwie warstwy na białej bazie, było to spowodowane faktem, że zmieniłam koncepcję zdobienia w trakcie, jednak przez to nie wiem jak kryłby solo. Na pewno użyję go jeszcze w przyszłości i dam Wam wtedy znać!




Oczywiście przy tym zdobieniu nie mogłam nie wykorzystać produktów, które stworzyła Ania. Jednorożec oraz tęcza pochodzą z płytki B. loves plates B.00 rainbows and unicorns, a odbijałam je lakierem B. a black hole. Przy robieniu gradientu użyłam także gumy do skórek yummy gummy, która zminimalizowała problem bałaganu! Bardzo ją polecam :) 



Jestem ciekawa jak Wam podoba się to zdobienie? :)
Pulinka

4 komentarze:

  1. Gorgeous nails. Nice birthday tribute :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam lakierów tej marki, ale ten fiolet wygląda bardzo ciekawie :) a tęczowy gradient wyszedł Ci po prostu perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to jedyny lakier tej marki jaki mam :) Dziękuję!

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.