sobota, 25 czerwca 2022

Czarne i jednocześnie tęczowe paznokcie!

Po krótkiej przerwie wracam z jednocześnie czarnymi i kolorowymi paznokciami! Bardzo lubię takie klasyczne połączenia, które nie są przesadzone, chociaż tutaj możecie zobaczyć nutkę szaleństwa w lakierze bazowym, ponieważ użyłam do tego celu czarnego holosia. Dzięki temu paznokcie, szczególnie w słońcu lub innym dobrym oświetleniu magicznie iskrzą! A ponieważ naniosłam na nie tęczowe stemple mamy tutaj w sumie podwójną tęczę. Więcej tęczy na paznokciach chyba nie da się upchnąć. 






Ten piękny holoś to lakier z Beauty Big Bang. Niestety link, który do niego miałam nie jest już aktywny. Jest za to piękny, kryje po 1 grubszej warstwie i pięknie migocze! Na szczęście efekt holo jest widoczny nie tylko w buteleczce, ale też na paznokciach. Szczerze mówiąc będzie mi szkoda jak kiedyś się skończy, a buteleczka jest z tych mniejszych, więc może to nastąpić już niedługo... 





Z kolei stemple, które tu widzicie były wykonane przy pomocy produktów B. loves plates. Wzór pochodzi z płytki numer B.06 classy and chic. Niedawno Wam pisałam o niej, że wzory z niej da się ograć na wiele sposobów - zarówno w wersji bardziej eleganckiej, jak i bardziej szalonej jak tutaj. 
Wzór odbijałam lakierami B. a strawberry (czerwony), B. a sunflower (żółty), B. a forget-me-not (błękit) oraz B. a polypody (zielony).



Dajcie znać co myślicie o tym zdobieniu!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.