czwartek, 7 lipca 2022

Urodziny nails_by_alice_

Dzisiaj urodziny ma nails_by_alice_! Alicjo, z tej okazji życzę Ci dużo zdrowia, spełniania marzeń, dalszej weny i kreatywności w tworzeniu paznokci oraz wszystkiego najlepszego! Żyj sto lat :) 
Z okazji Twoich urodzin każda z nas odwzorowała wybrane przez siebie Twoje zdobienie! Wszystkie zdobienia z bliska możecie zobaczyć pod hasztagiem #urodzinynails_by_alice_.


W przypadku mojego zdobienia zdecydowałam się odtworzyć bardzo kolorowe paznokcie z liściastym motywem, których u Ali nie brakuje, a i ja je bardzo lubię. Wersję Alicji możecie zobaczyć tutaj. Muszę Wam powiedzieć, że w trakcie robienia go nie byłam do końca przekonana, ale teraz jestem zachwycona nim!





Żeby dodać jeszcze błysku do paznokci pod całe zdobienie dałam pięknie opalizujący lakier Color Club o nazwie Pearl-spective. Jest bardzo delikatny, ale pod odpowiednimi kątami widoczny, co z kolei sprawia, że dzieje się taka magia! Koniecznie muszę nałożyć go na czarny i Wam go pokazać, bo już w kościach czuję, że będzie świetnie wyglądał! 





Oprócz tego w moim zdobieniu możecie zobaczyć także coś, co kiedyś było bardzo modne, a teraz z kolei odeszło w cień. Mowa o pazłotku. To cienka folia, którą rwiecie i nakładacie na mokry lakier. Każdy kawałek jest unikalny jeśli chodzi o wielkość, kształt i strukturę, co sprawia, że zdobienie jest totalnie wyjątkowe! 



Dajcie znać, jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

4 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.