niedziela, 17 lipca 2022

Anansowe zdobienie

Przed Wami totalnie kolorowe, ananasowe zdobienie. W końcu mamy lato w pełni, więc kolorowe zdobienia są jak najbardziej na miejscu! A ananas jest totalnie letnim motywem, więc idealnie się wpasowuje w tę koncepcję. Żeby jednak nie było zbyt kolorowo dodałam na dwóch paznokciach bardzo stonowany lakier w kolorze starego złota. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba!





Ten piękny, pomarańczowy lakier to Kruidvat nr 180 spring papaya. Pięknie kryje po 2 warstwach, a w dodatku dostępny jest w Rossmannie, więc nic, tylko brać! Tym bardziej, że do wszystkich lakierow z drobinkami zdecydowanie przydają się też takie "zwyklaki", kremowe, które idealnie sprawdzą się jako bazy pod zdobienia!




Niestety aż tak zdolna, żeby zmalować coś tak pięknego ręcznie nie jestem. Zdecydowałam się, jak z resztą bardzo często, na stemple. Te wzory pochodzą z płytki MoYou tropical collection numer 10. Wszystkie płytki z MoYou, które miałam do tej pory są super, więc śmiało Wam je polecam. Jeśli nie chcecie sprowadzać płytek z innego kraju, to polecam Wam stronę sferalakiera.pl (i nie jest to żadna forma współpracy - ta już dawno się zakończyła). 



Dajcie znać jak podoba Wam się moje ananasowe zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.