piątek, 5 sierpnia 2022

Bardzo kolorowe zdobienie

Połowa wakacji już zleciała - co prawda ja już totalnie nie jestem zależna od tego, kiedy są wakacje (uroki braku szkoły i dzieci w wieku szkolnym!), ale jednak uświadamia to upływ czasu oraz nieuchronnie zbliżającą się jesień. Trzeba się więc cieszyć z lata i dlatego zrobiłam kolejne kolorowe zdobienie. Tym razem postawiłam na szary lakier z kolorowymi drobinkami w towarzystwie błękitnego lakieru na którym zrobiłam kolorowe wzroki (starałam się użyć kolorów, które występowały w brokacie). 





Ten jakże kolorowy lakier to Color Club numer 1027 For you. Pamiętam jak kiedyś, gdy wyszedł  (według mojego reaserchu było to w 2014 roku!), bardzo chciałam go mieć, ale niestety moje kieszonkowe nie pozwalało na jego zakup. Cieszyłam się więc bardzo mocno, gdy golden rose wprowadziło bardzo podobne lakiery i mogłam je kupić ze względu na ich sporo niższą cenę. A dzisiaj mogę już kupić także ten lakier :) . Muszę Wam powiedzieć, że nie rozczarowałam się. Drobinek jest w nim naprawdę bardzo dużo. Kryje ładnie, oczywiście zmywanie było gorsze, ale też bez dramatu, no i cieszę się, że moje marzenie z młodszych lat zostało spełnione :) 







Ten błękit pewnie dobrze już znacie, to Cosmeticszone c332 Borneo Blue. Przyjemnie kryje po dwóch warstwach i jest naprawdę przyjemnym lakierem! Idealnie nada się nie tylko do letnich, ale też zimowych zdobień - w sumie każdych :) 



Dajcie znać jak Wam się podoba takie kolorowe zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.