piątek, 26 sierpnia 2022

Holo z nutką czerni

Cześć! Ostatnio jestem w miarę regularna w publikowaniu nowych zdobień (zarówno tu, jak i na instagramie) i mam nadzieję, że to się szybko nie zmieni. Dzisiaj przychodzę z dosyć prostym zdobieniem, w którym możecie zobaczyć nutkę holo, do którego dodałam stemple, które zajmują dużą powierzchnię paznokcia, ale jednak pokazują magiczny aspekt bazy. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba. 





Ten piękny holoś, który jest pod spodem to Born Pretty Store 9D cat magnetic gel numer CM01 (link afiliacyjny). W sumie dopiero teraz ogarnęłam, że to nie jest zwykły lakier hybrydowy, tylko magnetyczny. Na pewno więc pokażę Wam go jeszcze raz, ale w wydaniu cat eye na ciemnej bazie. Mogę powiedzieć jednak jak zachowuje się solo - krycie ma nieco słabe, bo potrzebne są trzy warstwy (ale też nie do całkowitego krycia ten lakier jest przeznaczony). Mieni się pięknie, ale nie w każdym świetle - potrzebuje do tego słońca lub dobrego oświetlenia wewnętrznego. 
Jeśli będziecie robiły zakupy w sklepie Born Pretty Store to polecam skorzystać z mojego kodu afiliacyjnego LakierniaPulinki, który da Wam 10% zniżki. 





Pewnie część z Was się zdziwiła, że pokazuję hybrydę na lewej dłoni. Oto mój tajemny trik - pod hybrydę dałam gumę peel off z killys, dzięki czemu zaraz po zrobieniu zdjęć mogłam zdobienie bardzo łatwo ściągnąć w całości bez uszkadzania paznokci. Możecie być jednak spokojne - identyczne zdobienie towarzyszyło mi ponad 2tyg na prawej dłoni, jednak za późno chciałam zrobić zdjęcia (a i tamta dłoń jest mniej fotogeniczna ;) ). Także lakier był w pełni przetestowany. A gumę peel off polecam zarówno pod zdobienia, jak i do ochrony skórek, bo sprawdza się super! No i dostępna w rossmanie :)



Dajcie znać jak podoba Wam się to zdobienie!
Pulinka

Post we współpracy ze sklepem Born Pretty Store

3 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.