niedziela, 21 sierpnia 2022

Fioletowe zdobienie we współpracy z Born Pretty Store

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę bardziej wiosennym, niż letnim zdobieniem, a wszystko przez liściaste motywy i kolory, na które się zdecydowałam. Dużo się tutaj mieni i błyszczy, ale jest też trochę spokojnych kolorów, które stonowały trochę całe zdobienie. Zdecydowałam się też na trochę dry brush, żeby było jeszcze ciekawiej, a całość zachowałam w fioletowej kolorystyce, z domieszką czarnego. Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba!






Ten piękny lakier, który się tutaj tak mieni to Born Pretty Store o numerze BP-FS02 Tender. Mam go już jakiś czas, ale jeszcze go nie pokazywałam na blogu. Krycie ma dosyć słabe (myślę, że trzy warstwy to minimum), ale jeśli dacie pod spód jasną bazę, to dwie warstwy dadzą bardzo ładny, głęboki efekt. Ma trochę holo drobinek, więc efekt jest naprawdę ciekawy. 






Do tego zdecydowałam się na stemple z płytki również z firmy Born Pretty Store Flower Tango - L010 (link afiliacyjny). Płytka zawiera różne kwiatowe i liściaste wzory z geometrycznymi dodatkami. Odbija się super, jak każda ich płytka. Nie mam się do czego przyczepić :) 
Jedyne co, to na serdecznym i małym paznokciu użyłam gotowych kompozycji, natomiast na środkowym próbowałam coś stworzyć sama i nie wyszło tak super. Jednak to już moja wina ;) 
Przy zakupach w sklepie Born Pretty Store zachęcam do użycia kodu afiliacyjnego LakierniaPulinki, który da Wam 10% zniżki.





Dajcie znać jak Wam się podoba!
Pulinka

*płytkę dostałam od firmy Born Pretty Store*

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.