czwartek, 18 sierpnia 2022

Neonowe różowe zdobienie

To kolejne zdobienie, w którym postawiłam na róż. Bardzo lubię ten kolor, więc często też ląduje na moich paznokciach. Tym razem połączyłam go z bielą i czernią i tym samym stworzyłam bardzo bezpieczne kolorystycznie zdobienie, a jednocześnie dosyć szalone. Szalone nie tyle przez wybór koloru, a przez jego neonowy odcień. Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba!





Ten piękny, neonowy róż to Eveline 7 days gel laque 48. Kryje bardzo ładnie, szczególnie jak na neonowy lakier - potrzebuje jakiś dwóch warstw (bez białej bazy pod spodem oczywiście). Pamiętam, jak dawniej marzeniem było mieć neonowy lakier, który tak ładnie kryje, a tutaj proszę - dostępny w rossmanie (a swego czasu był także w biedronce!). W dobrych lakierowo czasach żyjemy :) 




Na białą bazę przeniosłam wzory z naklejek wodnych (mają oznaczenie STZ-500 - możecie wyszukać ich sami w internecie, albo skorzystać z mojego linku afiliacyjnego tutaj). Jedyne co mogę im zarzucić to to, że są dosyć wąskie, więc np. na kciuka na pewno się nie nadadzą!
Żeby połączyć je kolorystycznie z różowym neonem pomaziałam je tintem Rosalind blossom halo dye - numer A273. Ten drugi, który widzicie na zdjęciu to A271, taki jakby top, który pozwala nam się bardziej bawić tym, jak rozłożony jest kolor. 



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.