piątek, 18 listopada 2022

Chmurkowe zdobienie!

Jakiś czas temu urodziny miała nasza bforbeautifulnails ❤️ Aniu, z całego serduszka chciałabym Ci życzyć dużo zdrowia, spełnienia marzeń, pieniędzy, jak najwięcej czasu spędzanego z chmurkami i wszystkiego najlepszego! 
Wszystkie nasze chmurkowe zdobienia znajdziecie na instagramie pod #urodzinybforbeautifulnails 😍







Swoje zdobienie zmalowałam na półprzezroczystym lakierze od Maga z serii inna bajka nr 814 szklany pantofelek (ta nazwa idealnie do niego pasuje!). To zdecydowanie lakier, który idealnie nada się jako topper, albo do takich bardziej naturalnych zdobień, gdzie chcemy, żeby płytka paznokcia była widoczna. Daje on fajną, złotą poświatę i szybko wysycha. Przypomina mi trochę, bardzo popularny jeszcze niedawno, efekt syrenki, tylko bez niepotrzebnego bałaganu wokół.





Jako że chmurki zmalowałam farbkami akrylowymi, to zdecydowanie potrzebowałam jakiegoś topu, który zabezpieczy to zdobienie. W tym celu użyłam top coatu rimmel super gel. Jestem mu wierna już od jakiegoś czasu i on w połączeniu z wodnym top coatem wystarcza mi w zupełności!




Dajcie znać jak podoba Wam się moje chmurkowe zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.