piątek, 2 grudnia 2022

Jesienne zdobienie z okazji urodzin karolinawojcik86

Ostatnio swoje urodziny miała karolinawojcik86 ❤️Karolina, życzę Ci spełniania marzeń, dużo spokoju, czasu na robienie Twoich pięknych zdobień, wiecznej, pięknej, złotej jesieni, którą tak lubisz i wszystkiego najlepszego 😘🎉🎊
Z okazji urodzin zmalowałyśmy jesienne zdobienia, które możecie zobaczyć pod hasztagiem #karolinasbdaysweater 😍
W moim zdobieniu postawiłam na nude w połączeniu z cudownym holosiem w kolorze pomarańczowym (czyż jest bardziej jesienny kolor od pomarańczowego? 🧡) oraz białymi stemplami. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.






Ten piękny, pomarańczowy holoś to AVON Saturne. O dziwo, pomimo tego, że jest taki piękny ma bardzo mało zdjęć w internecie! A naprawdę szkoda, bo jest przepiękny. Idealnie nada się na jesienne zdobienia (i nie tylko). Kryje po 2 warstwach i żałuję, że nie jest już dostępny. Do mnie trafił chyba dzięki spotkaniu lakieromaniaczek i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa! Na pewno w następną jesień będzie często gościł na moich paznokciach :) 




W tym zdobieniu wzory liści pochodzą z płytki Born Pretty Store Flower Tango - L010 (link afiliacyjny). Nigdy nie zdarzyło mi się mieć jakieś problemy z płytkami z Born Pretty Store, a mam porównanie też do dużo droższych płytek. Jeśli więc podobają Wam się jakieś wzory to śmiało polecam! Jedyne co, to trzeba poczekać trochę na dostawę ;) 
Jeśli będziecie robiły zakupy w sklepie Born Pretty Store to polecam skorzystać z mojego kodu afiliacyjnego LakierniaPulinki, który da Wam 10% zniżki. 

płytkę dostałam w paczce od firmy Born Pretty Store, więc jest to REKLAMA 




Dajcie znać jak Wam się podoba moje ostatnie w tym roku jesienne zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.