niedziela, 25 grudnia 2022

Wesołych Świąt!

Święta w pełni, więc najwyższy czas pokazać Wam jakie paznokcie będą towarzyszyć mi podczas tegorocznego Bożego Narodzenia. Ale zanim to chciałabym Wam serdecznie życzyć dużo zdrowia, spokoju, spełniania swoich marzeń i żebyście zawsze byli sobą. Wszystkiego najlepszego! 
A wracając do paznokci - w tym roku postawiłam na wszystko to, co kojarzy się ze Świętym Mikołajem, czyli renifera, prezent, choinkę no i przede wszystkim samego Świętego, którego zmalowałam ręcznie. Notabene muszę przyznać, że to jedno z moich najbardziej udanych Świątecznych paznokci. 





Do tego zdobienia użyłam dwóch lakierów bazowych - na serdecznym paznokciu (czyli tam, gdzie Święty Mikołaj) wylądował lakier Orly You go girl!. Niezmiennie zachwycam się tą nazwą! Kryje po dwóch warstwach i jak widać idealnie nadaje się jako kolor pod twarze. 
Drugim lakierem jest Pierre Rene nr 320 forever red. Kryje w pełni po dwóch warstwach i ma metaliczne wykończenie. Normalnie nie przepadam za czerwonymi lakierami u siebie, ale w przypadku Świąt bardzo je lubię! 






Poza Mikołajem, którego malowałam ręcznie, cała reszta to stemple - do tego użyłam płytki Moyou Noel nr 05 (link do sklepu w którym ją kupiłam). Muszę przyznać, że tak jak zazwyczaj nie przepadałam za warstwowym stemplowaniem, bo miałam problemy z wcelowaniem w odpowiednie miejsce, tak tutaj naprawdę dobrze to wyszło i sprawiło mi przyjemność! Jedyne, co musiałam delikatnie poprawić, to renifera ;)




Dajcie znać jak spędzacie Święta i jak podoba Wam się to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.