niedziela, 18 grudnia 2022

Pierwsze Świąteczne

Za tydzień pierwszy dzień Świąt, więc najwyższa pora na jakieś świąteczne zdobienia! Do zimowych zdobień na pewno jeszcze wrócimy, ale póki co skupmy się na Świętach. Na pierwszy rzut proste, delikatne zdobienie, w totalnie świątecznych kolorach, czyli czerwieni i złota. Myślę, że takie zdobienie będzie idealne na Święta, szczególnie jeśli będziecie je robiły w ostatniej chwili (jak ja zazwyczaj ;) ).





Do tego zdobienia użyłam dwóch idealnych lakierów na Święta! Ten złoty lakier, który na paznokciu wygląda trochę jak tafla to kinetics success in rose. Dobre złotko to lakier, który powinien być w każdej kolekcji, bo sprawdzi się nie tylko na Święta czy większe wyjścia, ale też przy innych zdobieniach. 
Z kolei idealny, czerwony, iście świąteczny lakier, którego tutaj użyłam to Maga inna bajka 3 nr 844 trambambula. Jakbyście nie wiedzieli co oznacza nazwa (ja musiałam wygooglować) to to nazwa na stół do piłkarzyków. Więc pewnie nada się też do piłkarskich zdobień i nie tylko, ale przez czerwień z drobinkami mi kojarzy się właśnie świątecznie. 





Jeśli chodzi o te delikatne wzory na czerwonym lakierze to pochodzą one z płytki Born Pretty Store decoration L005 (link afiliacyjny). Posiada kilka wzorów geometrycznych (linie i prostokąty oraz romb) oraz kilknaście liściastych, z których możecie zrobić całe zdobienie dowolnie je komponując (ja tak zrobiłam). Płytka sprawdza się idealnie, wzory w tym zdobieniu są delikatne, ponieważ nie odbijałam ich lakierem do stempli, a zwykłym. 
Jeśli będziecie robiły zakupy w sklepie Born Pretty Store to polecam skorzystać z mojego kodu afiliacyjnego LakierniaPulinki, który da Wam 10% zniżki. 

płytkę dostałam w paczce od firmy Born Pretty Store, więc jest to REKLAMA 




Macie już zaplanowane paznokcie na Święta?
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.