piątek, 7 lipca 2023

Żółte, owocowe paznokcie na urodziny

Dzisiaj swoje urodziny ma nails_by_alice_! 🎉🎊 Z tej okazji życzę Ci dużo spokoju, wielu lakierów, dużo weny, ciągłego spełniania marzeń, żeby żaden paznokieć się nigdy nie złamał i wszystkiego najlepszego! ❤️
Z okazji urodzin zmalowałyśmy specjalnie dla Ciebie owocowe zdobienia! Wszystkie możecie zobaczyć z bliska na instagramie pod hasztagiem #urodzinynails_by_alice_ 😍
W swoim zdobieniu postanowiłam pokazać same żółte owoce. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 🍋🍌🍍







Ten żółty lakier możecie już znać - to colour alike 732 Make. Piękny, kryje bardzo ładnie. A najlepsza informacja jest taka, że obecnie na stronie mają promki i cena jest bardzo przystępna! :)




W przypadku tego zdobienia ponownie postawiłam na stemple. Cóż, moje zdolności plastyczne nie są na tyle dobre, żeby zmalować coś, co ma bardzo dużo detali. Główną płytką tutaj jest Moyou tropical collection numer 09. Naprawdę bardzo dobrze mi się jej używało i cieszę się, że ten temat powstał i mogłam jej użyć 💛




Dajcie znać jak podoba Wam się moje żółte zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.