niedziela, 2 lipca 2023

Neonowe paznokcie na lato

Neony to idealny wybór nie tylko na lato, ale to właśnie teraz stają się bardziej naturalną opcją. Z tego też powodu przychodzę do Was właśnie z neonowym zdobieniem! Nada się ono nie tylko na wakacyjny wyjazd, ale też na zwykły dzień w pracy (o ile możecie takie nosić - ja nie ukrywam, że staram się tak wybrać pracę, żeby móc nosić takie paznokcie, jakie chcę, bo to jednak część mnie i nawet na rozmowy o pracę chodzę z szalonymi paznokciami). Jeśli chodzi o samo zdobienie, to zrobiłam tutaj cieniowanie, na którym odbiłam białe zawijasy, a dwa paznokcie zostawiłam 'solo'. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!





Te dwa lakiery są marki Revers z serii gelac one step - to numer 50 (fioletowy) i 55 (pomarańczowy). Na początku wybierając lakiery do współpracy te omijałam, bo byłam pewna, że to hybrydy. Jakież było moje zdziwienie gdy doczytałam, że to zwykłe lakiery! Te dwa mają jednak napisane, żeby nie stosować ich na naturalną płytkę, więc jeśli zdecydujecie się na nie, to koniecznie z warstwą bazy pod spodem. Kryją fajnie po 2-3 warstwach solo (bez białej warstwy pod spodem). 

Jest to reklama marki Revers, lakier dostałam w ramach współpracy.






Z kolei stemple powstały dzięki marce B. loves plates. Wzór pochodzi z płytki B.06 classy and chic, a lakier to B. an Arctic Snow. Jak widać nawet z tak klasyczną, elegancką płytką da się zrobić coś bardziej szalonego - ogranicza nas tylko wyobraźnia!




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.