wtorek, 27 czerwca 2023

Pomarańczowe paznokcie z kwiatami

Przyszło już lato, kwiaty zakwitły, więc to idealny moment na zdobienie takie jak to - pastelowy chevron z kwiatkami przy skórkach. Pamiętam, że kiedyś takie zdobienia były mega modne, a w 2015 roku zrobiłam nawet bardzo podobne zdobienie (więc w sumie można to uznać trochę za recreation nails). Widać jaki postęp wykonałam przez te 8 lat! A przynajmniej ja go widzę i mam nadzieję, że Wy też. Zdobienie jest bardziej dokładne, wykonane przy użyciu stempli i ręcznie malowanych kwiatków, podczas gdy tam użyłam naklejek wodnych i stempli. Jednak największą różnicą jest brak odrostu i lepszy kształt paznokci.






Lakierem bazowym w przypadku tego zdobienia jest lakier Revers top one nr 77. Kryje w pełni po 3 cieniutkich warstwach i ma bardzo fajny kolor - niby to pastel, ale jednak rzuca się w oczy i ma w sobie coś lekko neonowego! Idealnie sprawdzi się do letnich czy wiosennych stylizacji. 

Jest to reklama marki Revers, lakier dostałam w ramach współpracy.





Wiecie już, że kwiatki malowałam ręcznie, a chevron to stemple. Mogłam użyć tutaj czegoś nowego, ale... po co, skoro mam już swoje sprawdzone rzeczy? Nie wiem czy to już starość czy po prostu przyzwyczajenie/wygoda, ale ponownie użyłam tutaj produktów marki B. loves plates - płytki B.01 geometry is perfect oraz lakieru do stemplowania B. an Arctic Snow.



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.