niedziela, 4 czerwca 2023

Neonowa zieleń na moich paznokciach

Ostatnio pokazywałam Wam również zielone zdobienie, ale w ciemniejszej wersji, a dzisiaj postanowiłam zaprezentować Wam coś totalnie innego, bo neonowego. Pogoda robi się już coraz bardziej letnia (w końcu!), więc też neonki stają się naturalnym, idealnym wyborem. A nawet jeśli pogoda by nie dopisywała, to neony są świetne zawsze! W ponurą pogodę świetnie rozjaśniają dzień, a w słoneczny idealnie się wpasowują. To zdobienie to taka klasyka, bo neonka połączyłam z bielą i czernią, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba!

PS. Tutorial do tego zdobienia pojawi się na moim instagramie i tiktoku, więc polecam mnie tam obserwować!





Ten piękny neonek to kolejny, malutki słodziaczek. To lakier Revers let's go nr 74. Kryje po 3 cieniutkich warstwach bez białej bazy pod spodem. Jak na neonek to jest to taki standard bym powiedziała. Poza tym pędzelek jest naprawdę wygodny - przy takim maluchu obawiałam się malutkiego pędzelka, a wcale taki mały nie jest!

Jest to reklama marki Revers, lakier dostałam w ramach współpracy.




Poza tym użyłam tutaj białego lakieru (na środkowy i serdeczny paznokieć) - w tej roli występuje tutaj lakier AA wings nr 11 white jasmin. Już jedna warstwa daje radę jeśli ma to być baza pod zdobienie i nie będzie za bardzo tego białego widać (jak np. przy naklejkach). Przy zdobieniach gdzie widać bazę rekomendowałabym jednak dwie warstwy. 




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.