sobota, 24 czerwca 2023

Kolorowe paznokcie na nudziaku

Mamy w końcu lato! Wiem, że pewnie minie mega szybko, ale i tak bardzo się cieszę. A w ramach jednego z pierwszych, wakacyjnych zdobień postanowiłam pokazać Wam kolorowe, pastelowe paznokcie. Zdecydowałam się odbić na paznokciach wzór mandali robiąc cieniowane stemple. A to wszystko na nudziakowej, ale holograficznej bazie! Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)






Bazą tego zdobienia jest lakier Colour Alike numer 713 toasted almond. To naprawdę ciekawy lakier, ma holo drobinki, ale raczej z tych delikatnych (chociaż w słońcu wygląda super!). Kryje po 2 warstwach i szybko wysycha. 
Z tej firmy użyłam też żółtego lakieru o nazwie B. a sunshine. Idealnie sprawdza się do stempli!






Do wykonania stempli użyłam także lakierów z B. loves plates - B. an orchidea (róż), B. a polypody (zieleń), B. a fern frost (niebieski). Jak zawsze idealnie się sprawdziły do wykonania stempli. 
Z kolei wzór pochodzi z płytki, którą kupiłam w rossmanie! Jestem nadal pod wrażeniem, że takie dobre produkty, do paznokci, które jeszcze kilka lat temu trzeba było sprowadzać zza granicy, teraz są na wyciągnięcie ręki. Cudowne czasy!




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.