niedziela, 28 maja 2023

Zielone, wiosenne paznokcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z totalnie wiosennymi paznokciami! A przynajmniej mam nadzieję, że zgodzicie się ze mną, że takie właśnie są. Przy tym są też według mnie dosyć eleganckie dzięki dodaniu do nich złotych elementów. Widzę je na jakiejś imprezie, weselu, w towarzystwie długiej, zwiewnej, ciemnozielonej sukienki i złotych dodatków. Ja swoje nosiłam bez okazji, bo w domu też sprawdziły się super :)





Użyłam tutaj dwóch lakierów marki Revers. Pierwszy z nich to właśnie ten piękny, ciemnozielony lakier. To mały słodziaczek z serii let's go numer 89. Kryje w pełni po 2 warstwach, wysycha dosyć szybko, a w dodatku, pomimo bycia maluszkiem, ma bardzo wygodny pędzelek. 
Poza tym użyłam tutaj także topu z serii solar gel. Daje naprawdę bardzo fajny połysk, a o to właśnie mi chodzi w topach. Bardzo rzadko używam wysuszających topów, więc takich nie szukam :)

Jest to reklama marki Revers, lakiery dostałam w ramach współpracy.






Nudziak, który dodałam do tego zielonego zdobienia to kinetics solar gel o nazwie Cashmere. Wiem, że robię się już z nim nudna, ale naprawdę wybieram go, bo go lubię! Świetnie się nim maluje i jestem z niego zadowolona. W dodatku ma kolor, który według mnie idealnie pasuje do mojej skóry na dłoniach.




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.