wtorek, 16 maja 2023

Żółte, wiosenne kwiaty na paznokciach

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, na które początkowo totalnie nie miałam pomysłu. Wiedziałam tylko, że chcę coś żółtego i wiosennego, więc pomalowałam wszystkie paznokcie na żółto i stwierdziłam, że konkretnym zdobieniem pomartwię się później. Potem przyszło mi do głowy, żeby zrobić czarno-białe kwiaty. I gdy je zrobiłam przypomniałam sobie, że gdzieś już widziałam podobne zdobienie. Okazało się, że praktycznie identyczne paznokcie zrobiła już kiedyś Owidia! Zostawiam Wam więc link, bo pamiętam, że jak je zobaczyłam, to pomyślałam, że muszę zrobić coś podobnego (ale nie wiedziałam, że zrobię coś prawie identycznego :D ).






Ten piękny, żółty lakier (tak, zostałam zaszczepiona miłością do żółtego przez dwie naczelne ambasadorki tego koloru na insta - jestem ciekawa, czy zgadniecie kogo mam na myśli?) to colour alike 732 Make. Ma w sobie holo drobinki, jest to rozproszone holo, które puszcza do nas oczko. Ładnie kryje i szybko wysycha. Ja go kupiłam na promocji -50%, więc wtedy też cena była przyjemniejsza.





Z kolei wzór storczyków pochodzi z jednej z moich ulubionych płytek - Moyou flower power nr 04. Ma piękne wzory kwiatów, które można wykorzystać w przeróżne sposoby. Pokazywałam Wam już kiedyś użycie tej płytki zarówno w formie pokolorowanej, jak i takiej solo. Odbija się idealnie, także nie mam do czego się przyczepić. 





Dajcie znać jak Wam się podoba moja wersja żółtych paznokci!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.