wtorek, 22 sierpnia 2023

Błękitne muszelki na paznokciach

Powracając do morskiej kolorystyki (ostatnio mocno mi siedzi w głowie) dzisiaj przychodzę do Was z niebieskimi paznokciami. Ponownie poszłam w stronę morskiego zdobienia (w końcu mamy lato, a jak lato to wakacje, wyjazdy, kąpanie się w morzu/oceanie), jednak tym razem z muszelkowym akcentem oraz masą błysku, który ma przypominać wodę w słońcu. 





Ten piękny błysk to lakier Born Pretty Store Super Shine Cat Magnetic Gel (link afiliacyjny). Początkowo jak otworzyłam paczkę to myślałam, że to efekt lustra, a to magnetyczny top, który nie daje koloru, ale srebrną poświatę i efekt cat eye. Jest o tyle super, że zamiast kilku lakierów magnetycznych możecie mieć jeden, który nakładacie na dowolny kolor! Polecam więc go, jeśli lubicie efekt cat eye. 

Jest to reklama marki Born Pretty Store





Z kolei wzór muszelek pochodzi z płytki B. loves plates B.11 summer paradise, a odbijałam go lakierem B. a Fern Frost. Jak zawsze bardzo polecam Wam produkty B. loves plates!



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.