wtorek, 8 sierpnia 2023

Paznokcie Barbie!

Wiem, że są teraz paznokcie Barbie są wszędzie, ale jako fanka różu i Barbie nie mogłam nie zrobić takich paznokci! Także wybaczcie, ale musicie zobaczyć jeszcze jedną wersję. Co prawda na filmie jeszcze nie byłam (ciągle brak mi czasu, ale moooże w weekend się wybiorę?), ale to nie przeszkodziło mi w zrobieniu paznokci. 
Postawiłam na bardzo proste zdobienie - charakterystyczna literka B, serduszka oraz głowa lalki (wyszła mi nie do końca dobrze, ale mam nadzieję, że mimo to Wam się spodoba!). 





Neonowy, kremowy lakier, który widzicie tutaj jako bazę, to Eveline 7 days gel laque nr 48. Kocham tego neonka, jak i resztę neonków z tej serii - te, które mam są super. Świetnie kryją (2 lub 3 warstwy bez białej bazy pod spodem), szybko wysychają, no i te neony! Kocham!




Oczywiście, pomimo różowego neonu, musiałam dodać tutaj jeszcze holo! Ten różofiolet to Colour Alike nr 735 happy. Krycie ma fajne, no i ten holo błysk! Bardzo mi się podobają lakiery z tej serii na paznokciach. 




Dajcie znać jak Wam się podobają te paznokcie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.