sobota, 25 października 2014

Inspiracja państwem - Japonia

Dzisiaj znowu projekt Państwa Miasta. Tym razem tematem jest Japonia. Gdy myślałam o tym, co zmalować (w Japonii nigdy nie byłam) przypomniała mi się Mulan, która co prawda Japonką nie jest, ale Azjatycką urodę jak najbardziej ma. Została więc ona moją inspiracją i została zmalowana w otoczeniu kwiatu wiśni.





Jak Wam się podoba to zdobienie? Według mnie jest to jedno z tych bardziej niefotogenicznych. Lubicie Japonię? Byłyście tam kiedyś?

Pozdrawiam,
Pulinka ;)

4 komentarze:

  1. Śliczne pazurki! Zapraszam do nas na ten post! :) http://dwieblogerki.blogspot.com/2014/10/czesc-wszystkim-dzisiaj-nareszcie.html Zostaw komentarz jeśli możesz, byłabym wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutko ;) podoba mi się zastosowanie matującego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Świetny pomysł miałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.