poniedziałek, 9 lutego 2015

Zimowa holografia

Sesja, sesja i po sesji. Ostatni egzamin miałam w piątek, teraz już upragnione ferie. Postaram się więcej pisać, tworzyć, a dzisiaj przedstawiam Wam lakier, który kupiłam na Kobiety Pistolety. Poszłam tam z przyjaciółką z tego bloga (którego przy okazji bardzo Wam polecam, Domi piecze świetne ciasta, ciasteczka, babeczki, pączki... no, wszystko co jadalne i wyszło spod jej ręki jest pyszne, a poza tym szyje i tworzy niesamowite rz), ja wybrałam się tam, ponieważ firma Colorowo miała tam swoje stanowisko, a Domi kupić prezenty. Właśnie tam obkupiłam się w lakiery tej firmy :)



To już chyba ostatnia chwila na pokazanie Wam zimowych zdobień, a jeszcze trochę mam ich na komputerze ;)



Na dwóch warstwach lakieru numer 518 z serii holograficznej - pod chmurką namalowałam (wtedy jeszcze nie miałam stempli) śnieżynki białym lakierem bell french manicure nr 01 i przyczepiłam cyrkonie z wyprzedaży Panny Dominiki.


Zdobienie to miałam na Wigilii w moim (byłym na szczęście) LO.
Według mnie lakier colorowo jest śliczny, szczególnie w słoneczku, idealny na zimę.

Jak Wam się podoba? Lubicie zimowe paznokcie?

Pozdrawiam,
Pulinka

PS. Jestem przeszczęśliwa, bo otrzymałam propozycję współpracy z Born Pretty Store, także, jak tylko paczuszka dojdzie, na pewno otrzymacie recenzję paru ich produktów.

6 komentarzy:

  1. Kolor piękny nie tylko na zimę-w wakacje będzie przypominał taflę wody:)
    Zdobienie bardzo mi się podoba, cyrkonie dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa te śnieżynki ! Kolor nie moja bajka bo mam lekko czerwone dłonie - nie wyglądałoby to dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten lakier :D holograficzny brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zimowo ;) Faktycznie bardzo fajny ten CA :)

    Jak szaleć to szaleć ;D Chociaż lewą to już nie tak hop siup ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj podoba mi się ten niebieściutki :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.