piątek, 13 lutego 2015

Mój sposób na Walentynki.

Wszędzie wokół Walentynki, serca, zakochani... Osobiście nie obchodzę jakoś specjalnie tego święta, jednak serca na moich paznokciach się pojawiły, tyle tylko, że w kontekście zimy (chociaż lubię ją tylko zza okna bo moja skóra podczas tej pory roku jest przesuszona, co widać na zdjęciach niestety). Odkąd tylko dorwałam w H&M-ie cienką bluzę z motywem reniferków (która jest tłem dzisiejszych zdjęć) wiedziałam, że odtworzę to na paznokciach. Z pomocą przyszła mi płytka z Born Pretty Store (ostatnio często przewija się na blogu, ale to dlatego, że wpadłam w szał stemplowania, a praktycznie wszystkie płytki mam od nich) numer BP - 01.


Początkowo było to zwykłe stemplowanie - na kciuku użyłam części krajobrazu z choinkami, reniferów i śniegu, na dwóch paznokciach renifery w serduszku, a na pozostałych dwóch cyrkonie od Panny Dominiki. Jednak nie do końca pasował mi efekt...



... dlatego zmyłam stempelki z dwóch paznokci i wykonałam stemplowe naklejki :)



To wykonanie nosiło mi się bardzo dobrze, byłam bardzo zadowolona z niego :)





Jak Wam się podoba to zdobienie? Nie jest już za późno na zimowe pazurki?
Zdobienie to zgłosiłam także na moim instagramie do konkursu Walentynkowego. Zapraszam Was także na mojego fanpage'a.

Jak Wy obchodzicie to święto? Zdobicie jakoś specjalnie paznokcie?

Pozdrawiam,
Pulinka :)

PS. Ostatnio pisałam Wam o tym, że nawiązałam współpracę z Born Pretty Store. Paczuszka jest w drodze, pewnie kilka tygodni na nią poczekam, ale Wy już dzisiaj możecie dostać 10% zniżki na zakupy w tym sklepie, wystarczy wpisać kod PAPK31. Dodatkowo, jeśli kod ten będzie użyty 10 razy, to na moim blogu odbędzie się konkurs lub rozdanie dla Was.


7 komentarzy:

  1. Pomysłowe zdobienie i słodkie reniferki;)
    Zapraszam do mnie, również mam zdobienie walentynkowe;)
    nutkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na wykorzystanie tej płytki na Walentynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zima dalej w pełni więc zimowe mani jak najbardziej na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki w szarości! Jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.