poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Wakacyjne

Na chwilę zniknęłam z internetów, blogosfery. Te wakacje są dla mnie bardziej pracowite, niż myślałam i też czas mi strasznie przecieka przez palce, całe szczęście, że mam jeszcze miesiąc wolnego od uczelni. Ot, życie :)

Dzisiaj za to przychodzę do Was z iście wakacyjnymi paznokciami - zachęcona pochwałami, które przeczytałam pod tym postem zabrałam się do malowania na paznokciach morza i plaży. Okazja była tym lepsza, że jechałam z rodziną nad morze.
Jeśli chodzi o wykonanie, to wszystko malowałam ręcznie, farbkami akrylowymi, jedynie biała baza pod spodem, 'piasek' i drobinki na 'morzu' to lakiery. Malowanie nie zajęło mi też jakoś dużo czasu, chociaż wiadomo, z prawą ręką zeszło się trochę dłużej. Było mi o tyle łatwiej, że rok temu robiłam prawie identyczne zdobienie, możecie je zobaczyć tutaj. Nie przedłużając, zapraszam na zdjęcia plaży robione na plaży :) 
















Jak już wspominałam - nie ma tutaj dużej ilości użytych lakierów. Piasek to Pierre Rene top flex longlasting nr 8 Gold&melon coctail, lakier z drobinkami to Golden Rose Jolly Jewels nr 101, top to Poshe, a biała baza to, już tradycyjnie, Sally Hansen 300 white on.

Lubicie takie tematyczne zdobienia? Które jest lepsze - to sprzed roku, czy tegoroczne? Jak Wam mijają/minęły wakacje?
Pulinka ;)

20 komentarzy:

  1. Fajne! od razu wspomnienia z wakacji wracają :) zdobienia są podobne, trudno wybrać, ale chyba to z tego roku, bardziej dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki. I te glass flecki w wodzie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że Ci się podoba :) Glass flecki chyba robią swoją 'robotę' ;)

      Usuń
  3. Ja w tym roku na swoich pazurach nie miałam nic wakacyjnego typowo, bo obraziłam się na lato że go nie ma :d Ale kilka palemek na gradiencie zmalowałam i uwielbiam ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, lato nas nie rozpieszczało :( Palemki na gradiencie wyglądają super!

      Usuń
  4. Makes me long for my holiday in November! How lovely :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hope you will have a great time in November. Where are you going? :)

      Usuń
  5. Jolly Jewels super się tutaj wpasował ;) szkoda, że lato się już kończy ;( nie lubię jak robi się zimno ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię zimna, dla mnie cały rok mogłoby być lato ;)

      Usuń
  6. ciekawe, najbardziej podoba mi się ten efekt morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że morze też mi się bardzo podoba :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.